Şirketten yapılan açıklamaya göre 450 binden fazla içerik üreticisine ev sahipliği yapan Teamfluencer, yüzlerce marka tarafından aktif olarak kullanılıyor ve platform üzerinden yaratılan içerikler aylık 50 milyondan fazla kişiye ulaşıyor. Bu yatırımın ardından şirketin, platforma yeni özellikler eklemek ve pazarını genişletmek için stratejik bir plan izleyeceğini açıklayan Teamfluencer Kurucu Ortağı ve CEO’su Dilara Bostancıoğlu, sahip oldukları geniş know-how’ı daha fazla markaya ulaştırmayı, markaların pazarlama stratejilerindeki influencer etkisini artırmayı hedeflediklerini söyledi. – EKONOMİ SERVİSİ
Related Posts
IMF ve Ukrayna 1,1 milyar dolarlık finansman için anlaştı
- Hayati Karagöz
- 23 Kasım 2024
- 1 min
- 0
Uluslararası Para Fonu (IMF), Ukrayna'ya yönelik kredi programının altıncı incelemesini tamamlarken 1,1 milyar dolarlık ödeme…
Dr. Aslı Elif Tanuğur, En Başarılı Kadın Girişimci Seçildi
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
BEE'O CEO'su Dr. Tanuğur, Asya-Pasifik'te en başarılı kadın girişimci ödülünü kazandı.
Ekonomi ve siyaset gündemi – 19 Kasım 2024
- Hayati Karagöz
- 22 Kasım 2024
- 2 min
- 0
Ekonomi ve siyaset gündeminde öne çıkanlar...